Wspieramy pracodawców w budowaniu różnorodnych zespołów - prowadzimy kompleksowe projekty rekrutacyjne, oferujemy szkolenia, audyty i usługi doradcze, dostarczamy dedykowane narzędzia wspierające pracę osób z niepełnosprawnościami oraz aplikacje dedykowane pracodawcom w zakresie rozliczeń z PFRON.
Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzedaży B2B, która będzie aktywnie rozwijać naszą bazę klientów i skutecznie docierać do nowych firm – wspierając tym samym aktywizację zawodową osób z niepełnosprawnościami.
Zakres obowiązków
Pozyskiwanie nowych klientów B2B (prospecting, sprzedaż telefoniczna, kontakt mailowy, działania w social media, itp.)
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami
Doradztwo w zakresie dopasowywania ofertowanych rozwiązań i usług do potrzeb klientów
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i raportowanie wyników
Monitorowanie rynku pracy i działań konkurencji
Współpraca z działem marketingu przy tworzeniu ofert dla klientów, prezentacji, materiałów promocyjnych
Wymagania
Umiejętność budowania relacji z klientami, zwłaszcza w kontakcie telefonicznym
Samodzielność, zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
Swobodne poruszanie się po systemach CRM oraz pakiecie MS Office
Elastyczność i determinacja w doprowadzaniu spraw do końca
Mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży usług
Wiedza o rynku pracy lub zagadnieniach dotyczących osób z niepełnosprawnościami
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
System premiowy uzależniony od wyników sprzedaży oraz poziomu realizacji zleconych zadań
Szkolenie on-boardingowe oraz niezbędną wiedzę o naszych usługach
Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze oraz opłacone miejsce parkingowe w centrum miasta
Aplikuj
Dołącz do naszego newslettera